prikaz prve stranice dokumenta Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom

Pap, Andrej (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Pap, A. (2018). Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

Pap, Andrej. "Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

Pap, Andrej. "Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

Pap, A. (2018). 'Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 12 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

Pap A. Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 July 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

A. Pap, "Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

Islandora Bookmark - Please login to use this feature