prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji

Sendić, Kristina (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Sendić, K. (2018). Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

Sendić, Kristina. "Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

Sendić, Kristina. "Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

Sendić, K. (2018). 'Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 06 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

Sendić K. Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 July 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

K. Sendić, "Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

Islandora Bookmark - Please login to use this feature