prikaz prve stranice dokumenta Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije

Stojanović, Luka (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Stojanović, L. (2018). Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900

Stojanović, Luka. "Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900

Stojanović, Luka. "Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900

Stojanović, L. (2018). 'Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 07 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900

Stojanović L. Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 July 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900

L. Stojanović, "Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900

Islandora Bookmark - Please login to use this feature