prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:528559

Blažević, Martina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Blažević, M. (2018). Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

Blažević, Martina. "Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

Blažević, Martina. "Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

Blažević, M. (2018). 'Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 05 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

Blažević M. Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

M. Blažević, "Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

Islandora Bookmark - Please login to use this feature