prikaz prve stranice dokumenta Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije

Stipanović, Filip (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Stipanović, F. (2018). Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

Stipanović, Filip. "Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

Stipanović, Filip. "Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

Stipanović, F. (2018). 'Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 14 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

Stipanović F. Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 July 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

F. Stipanović, "Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

Islandora Bookmark - Please login to use this feature