prikaz prve stranice dokumenta Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj

Baran, Ante (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Baran, A. (2017). Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835

Baran, Ante. "Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835

Baran, Ante. "Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835

Baran, A. (2017). 'Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 14 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835

Baran A. Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 July 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835

A. Baran, "Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835

Islandora Bookmark - Please login to use this feature