prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:788644

Grozbek, Hrvoje
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Grozbek, H. (2019). Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

Grozbek, Hrvoje. "Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

Grozbek, Hrvoje. "Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

Grozbek, H. (2019). 'Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 27 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

Grozbek H. Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja. [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

H. Grozbek, "Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

Islandora Bookmark - Please login to use this feature