prikaz prve stranice dokumenta Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:342886

Matković, Matea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Matković, M. (2019). Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

Matković, Matea. "Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

Matković, Matea. "Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

Matković, M. (2019). 'Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 29 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

Matković M. Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

M. Matković, "Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

Islandora Bookmark - Please login to use this feature