prikaz prve stranice dokumenta Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama

Krupica, Hrvoje (2019)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management

Cite this document

Krupica, H. (2019). Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

Krupica, Hrvoje. "Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

Krupica, Hrvoje. "Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

Krupica, H. (2019). 'Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 08 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

Krupica H. Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 July 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

H. Krupica, "Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

Islandora Bookmark - Please login to use this feature