prikaz prve stranice dokumenta Ponašanje potrošača i donošenje odluka pri izboru i kupnji namještaja po mjeri na primjeru tvrtke "Firmo" d.o.o. Bizovac
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Ponašanje potrošača i donošenje odluka pri izboru i kupnji namještaja po mjeri na primjeru tvrtke "Firmo" d.o.o. Bizovac
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:868867

Kocijan, Andrea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Kocijan, A. (2019). Ponašanje potrošača i donošenje odluka pri izboru i kupnji namještaja po mjeri na primjeru tvrtke "Firmo" d.o.o. Bizovac (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:868867

Kocijan, Andrea. "Ponašanje potrošača i donošenje odluka pri izboru i kupnji namještaja po mjeri na primjeru tvrtke "Firmo" d.o.o. Bizovac." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:868867

Kocijan, Andrea. "Ponašanje potrošača i donošenje odluka pri izboru i kupnji namještaja po mjeri na primjeru tvrtke "Firmo" d.o.o. Bizovac." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:868867

Kocijan, A. (2019). 'Ponašanje potrošača i donošenje odluka pri izboru i kupnji namještaja po mjeri na primjeru tvrtke "Firmo" d.o.o. Bizovac', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 16 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:868867

Kocijan A. Ponašanje potrošača i donošenje odluka pri izboru i kupnji namještaja po mjeri na primjeru tvrtke "Firmo" d.o.o. Bizovac [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:868867

A. Kocijan, "Ponašanje potrošača i donošenje odluka pri izboru i kupnji namještaja po mjeri na primjeru tvrtke "Firmo" d.o.o. Bizovac", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:868867

Please login to the repository to save this object to your list.