prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. urn:nbn:hr:145:774390

Škojo, Ivan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Škojo, I. (2016). Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

Škojo, Ivan. "Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

Škojo, Ivan. "Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

Škojo, I. (2016). 'Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 27 January 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

Škojo I. Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2022 January 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

I. Škojo, "Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

Please login to the repository to save this object to your list.