undergraduate thesis
Oglašavanje na pretraživačkoj mreži Google Adwords

Robert Šimunović (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Metadata
TitleOglašavanje na pretraživačkoj mreži Google Adwords
AuthorRobert Šimunović
Mentor(s)Antun Biloš (thesis advisor)
Abstract
U okviru ovog završnog rada srž istraživanja odnosila se na tematiku Google AdWordsa, kao pretraživačkoj mreži koja pruža mogućnost internetskog oglašavanja. Riječ je o inovativnom i kreativnom sustavu oglašavanja koji omogućava prikaz oglasa širokom spektru ljudi, koji broji više stotina milijuna, pa sve do užih interesnih skupina. Počevši od internetskog oglašavanja, analizirana je povijest oglašavanja online putem, te su spomenute tehnike oglašavanja koje se koriste. Središte istraživanja odnosilo se na Google AdWords, kao predvodnika modernog sustava za internetsko oglašavanje. Opisani su koraci koji se provode prilikom izrade oglašivačke kampanje, istaknuto je na što treba obratiti pozornost prilikom izrađivanja kampanja, koji su preduvjeti prije lansiranja same kampanje među rezultate pretraživanja, navedena su statistička izvješća koja prate oglašivačku kampanju i pokazuju njezino sadašnje, te pretpostavke za buduće stanje. Istraživanje Google AdWordsa obuhvatilo je uporabu, funkciju, alate koje Google AdWords koristi, njegove pozitivne i negativne karakteristike i odnos prema konkurentima. U konačnici, u okviru zaključka iznešene su temeljne odrednice Google AdWordsa i teze koje najviše određuju navedeni sustav, odnosno pretraživačku mrežu. Dakle, formiranje vlastitog proračuna za provođenje oglašivačke kampanje u skladu s vlastitim mogućnostima, pružanje detaljnih statističkih podataka, pomoć pri realizaciji kampanje, što bolje pozicioniranje među rezultatima pretraživanja, odabir najrelevantnije ključne riječi jesu odrednice Google AdWords sustava. Ovaj rad se preporučuje svima onima koji su zainteresirani za Google AdWords tematiku, neovisno bilo riječ o znatiželjnim osnovnoškolcima, srednjoškolcima, uzrastima studentske dobi ili pak iskusnijim ljudima koji se žele usavršiti na polju internetskog oglašavanja, osobito na polju Google AdWordsa.
Committee MembersAntun Biloš (committee chairperson)
Mirna Leko Šimić (committee member)
Davorin Turkalj (committee member)
GranterJosip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Lower level organizational unitsChair of Marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Business Informatics
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeBusiness Informatics
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-08
Parallel keywords (Croatian)Google AdWords pretraživačka mreža tehnike oglašavanja oglas kampanja
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925340
CommitterGordana Kradijan