prikaz prve stranice dokumenta Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:974773

Brižić, Matea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Brižić, M. (2019). Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773

Brižić, Matea. "Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773

Brižić, Matea. "Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773

Brižić, M. (2019). 'Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 30 November 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773

Brižić M. Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2021 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773

M. Brižić, "Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773

Please login to the repository to save this object to your list.