prikaz prve stranice dokumenta Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:974773

Brižić, Matea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Brižić, M. (2019). Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773

Brižić, Matea. "Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773

Brižić, Matea. "Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773

Brižić, M. (2019). 'Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 30 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773

Brižić M. Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773

M. Brižić, "Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974773

Islandora Bookmark - Please login to use this feature