prikaz prve stranice dokumenta Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:479186

Gašpić, Barbara
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Management, Organization and Entrepreneurship

Cite this document

Gašpić, B. (2019). Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186

Gašpić, Barbara. "Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186

Gašpić, Barbara. "Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186

Gašpić, B. (2019). 'Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 06 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186

Gašpić B. Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2021 December 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186

B. Gašpić, "Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186

Please login to the repository to save this object to your list.