prikaz prve stranice dokumenta Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu

Gašpić, Barbara (2019)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management

Cite this document

Gašpić, B. (2019). Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186

Gašpić, Barbara. "Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186

Gašpić, Barbara. "Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186

Gašpić, B. (2019). 'Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 03 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186

Gašpić B. Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 July 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186

B. Gašpić, "Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186

Islandora Bookmark - Please login to use this feature