prikaz prve stranice dokumenta Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:837851

Juričinec, Luka
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management

Cite this document

Juričinec, L. (2019). Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851

Juričinec, Luka. "Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851

Juričinec, Luka. "Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851

Juričinec, L. (2019). 'Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 20 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851

Juričinec L. Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 September 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851

L. Juričinec, "Izazovi stvaranja imidža poželjnog poslodavca i preferencije generacije Z", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:837851

Islandora Bookmark - Please login to use this feature