prikaz prve stranice dokumenta Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a
Diplomski rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. urn:nbn:hr:145:366806

Jurić, Ivana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Jurić, I. (2020). Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806

Jurić, Ivana. "Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806

Jurić, Ivana. "Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806

Jurić, I. (2020). 'Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 02 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806

Jurić I. Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2021 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806

I. Jurić, "Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806

Please login to the repository to save this object to your list.