prikaz prve stranice dokumenta Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji
Diplomski rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. urn:nbn:hr:145:985681

Sokić, Iva
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Sokić, I. (2020). Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:985681

Sokić, Iva. "Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:985681

Sokić, Iva. "Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:985681

Sokić, I. (2020). 'Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:985681

Sokić I. Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2020 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:985681

I. Sokić, "Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:985681

Please login to the repository to save this object to your list.