prikaz prve stranice dokumenta Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta
Diplomski rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. urn:nbn:hr:145:887241

Bušić, Karmen
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Bušić, K. (2020). Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241

Bušić, Karmen. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241

Bušić, Karmen. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241

Bušić, K. (2020). 'Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241

Bušić K. Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241

K. Bušić, "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241

Please login to the repository to save this object to your list.