prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača
Diplomski rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. urn:nbn:hr:145:481243

Lehpamer, Valentina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Lehpamer, V. (2020). Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

Lehpamer, Valentina. "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

Lehpamer, Valentina. "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

Lehpamer, V. (2020). 'Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 07 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

Lehpamer V. Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2021 December 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

V. Lehpamer, "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243

Please login to the repository to save this object to your list.