prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promocije na kupnju proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj promocije na kupnju proizvoda
Diplomski rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. urn:nbn:hr:145:072569

Grbačić, Ivona
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Grbačić, I. (2020). Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

Grbačić, Ivona. "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

Grbačić, Ivona. "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

Grbačić, I. (2020). 'Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

Grbačić I. Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

I. Grbačić, "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

Please login to the repository to save this object to your list.