undergraduate thesis
Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije
Završni rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:713470

Bilić, Ana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Bilić, A. (2019). Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

Bilić, Ana. "Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

Bilić, Ana. "Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

Bilić, A. (2019). 'Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 18 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

Bilić A. Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2021 June 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

A. Bilić, "Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

Islandora Bookmark - Please login to use this feature