undergraduate thesis
Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda
Završni rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić, Ivna
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Tomičić, I. (2019). Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić, Ivna. "Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić, Ivna. "Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić, I. (2019). 'Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 13 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić I. Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2021 June 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

I. Tomičić, "Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Islandora Bookmark - Please login to use this feature