undergraduate thesis
Marketinški aspekti razvoja selektivnih oblika turizma
Završni rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:335042

Turalija, Luka
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Turalija, L. (2019). Marketinški aspekti razvoja selektivnih oblika turizma : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335042

Turalija, Luka. "Marketinški aspekti razvoja selektivnih oblika turizma : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335042

Turalija, Luka. "Marketinški aspekti razvoja selektivnih oblika turizma : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335042

Turalija, L. (2019). 'Marketinški aspekti razvoja selektivnih oblika turizma : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335042

Turalija L. Marketinški aspekti razvoja selektivnih oblika turizma : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2021 June 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335042

L. Turalija, "Marketinški aspekti razvoja selektivnih oblika turizma : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335042

Islandora Bookmark - Please login to use this feature