master's thesis
Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama
Diplomski rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. urn:nbn:hr:145:925828

Hampshire, Tea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Hampshire, T. (2020). Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

Hampshire, Tea. "Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

Hampshire, Tea. "Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

Hampshire, T. (2020). 'Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 25 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

Hampshire T. Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2021 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

T. Hampshire, "Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828

Islandora Bookmark - Please login to use this feature