Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a
Diplomski rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. urn:nbn:hr:145:426417
Piskrec, Martina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek Chair of Marketing
Cite this document
Piskrec, M. (2021). Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417
Piskrec, Martina. "Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417
Piskrec, Martina. "Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417
Piskrec, M. (2021). 'Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 19 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417
Piskrec M. Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2021 [cited 2025 March 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417
M. Piskrec, "Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417