prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić, Bernarda
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Amidžić, B. (2016). Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić, Bernarda. "Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić, Bernarda. "Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić, B. (2016). 'Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 18 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić B. Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2021 October 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

B. Amidžić, "Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Islandora Bookmark - Please login to use this feature