prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama

Amidžić, Bernarda (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Amidžić, B. (2016). Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić, Bernarda. "Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić, Bernarda. "Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić, B. (2016). 'Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 05 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić B. Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2020 July 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

B. Amidžić, "Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Islandora Bookmark - Please login to use this feature