prikaz prve stranice dokumenta Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga

Grofelnik, Deni (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Grofelnik, D. (2016). Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

Grofelnik, Deni. "Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

Grofelnik, Deni. "Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

Grofelnik, D. (2016). 'Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 06 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

Grofelnik D. Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2020 July 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

D. Grofelnik, "Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

Islandora Bookmark - Please login to use this feature