prikaz prve stranice dokumenta Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost

Sumić, Nikica (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Sumić, N. (2016). Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647

Sumić, Nikica. "Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647

Sumić, Nikica. "Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647

Sumić, N. (2016). 'Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 13 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647

Sumić N. Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2020 July 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647

N. Sumić, "Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647

Islandora Bookmark - Please login to use this feature