prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji

Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Rašić, J. (2016). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

Rašić, Juraj. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

Rašić, Juraj. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

Rašić, J. (2016). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 14 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

Rašić J. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2020 July 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

J. Rašić, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

Islandora Bookmark - Please login to use this feature