prikaz prve stranice dokumenta Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. urn:nbn:hr:145:774870

Mašić, Dino
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Mašić, D. (2016). Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870

Mašić, Dino. "Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870

Mašić, Dino. "Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870

Mašić, D. (2016). 'Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 06 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870

Mašić D. Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2020 December 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870

D. Mašić, "Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870

Islandora Bookmark - Please login to use this feature