professional thesis
Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija

Vedrana Zec (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Cite this document...

Zec, V. (2016). Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074

Zec, Vedrana. "Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074

Zec, Vedrana. "Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074

Zec, V. (2016). 'Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074

Zec V. Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074

V. Zec, "Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074