prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics, 2017. urn:nbn:hr:192:877003

Tolj, Kristina
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Tolj, K. (2017). Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003

Tolj, Kristina. "Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003

Tolj, Kristina. "Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003

Tolj, K. (2017). 'Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003

Tolj K. Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003

K. Tolj, "Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003

Please login to the repository to save this object to your list.