Skip to main content
EN
HR
Home
About ZIR
Contact
Croatian Digital Theses Repository
National and University Library in Zagreb
Browse
By Year
By Author
By Higher education institution
By Scientific field
By Object type
By repositories
All documents
Advanced search
Upload
Search Term
No public access
undergraduate thesis
4
0
Setting a strategic framework for new business development
Margareta Ivičić (2017)
University of Rijeka
Faculty of Economics
Cite this item:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:195090
Metadata
Title
Postavljanje strateških smjernica za razvoj poduzeća
Author
Margareta Ivičić
Mentor(s)
Ivan Mencer
(thesis advisor)
Abstract
Menadžment poduzeća je odgovoran za uspješnost poslovanja poduzeća. Kako bi poduzeće ostvarilo što bolje rezultate, menadžment mora biti spreman na donošenje ključnih odluka vezanih za poslovanje poduzeća. Ključni zadatak menadžmenta svakog poduzeća je ostvariti zacrtane ciljeve poslovanja. Kako bi menadžment bio spreman poduzeti korake za poboljšanje poslovanja i reagirati na nenadane situacije s kojima se poduzeće susreće, mora biti u konstantnom doticaju s okolinom poduzeća. Cijeli proces strateškog djelovanja nekog poduzeća, stoga, započinje analizom okoline, interne i eksterne. U ovom radu istražuje se određivanje ključnih strateških faktora za razvoj poslovanja i uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru poduzeća Vorwerk & Co. Cijeli proces strateškog menadžmenta se nastavlja kroz usmjeravanje organizacije prema ostvarenju ciljeva, formuliranja strategije te na kraju do same implementacije strategije. Analizom industrijske grane dolazi se do podataka o položaju poduzeća unutar industrijske grane što je bitno u daljnjem istraživanju i kreiranju strateških smjernica za uvođenje novog proizvoda na tržište. Analiziranjem okoline dolazi se do spoznaja koje se koriste u SWOT analizi segmenta poduzeća koja daje širi uvid u položaj proizvoda na tržištu i potreba potencijalnih korisnika. Nakon toga kombinacijom dobivenih rezultata se dolazi do alternativnih strategija koje mogu usmjeriti poduzeće na put ostvarenja rezultata. Kombiniranjem analize unutarnjih i vanjskih faktora dolazi se do zaključaka koji vode do konkretnih koraka koji se poduzimaju kako bi se ostvarili zacrtani ciljevi.
Parallel title (English)
Setting a strategic framework for new business development
Granter
University of Rijeka
Faculty of Economics
Place
Rijeka
State
Croatia
Scientific field, discipline, subdiscipline
SOCIAL SCIENCES
Economics
Study programme type
university
Study level
undergraduate
Study programme
Business economics; specializations in: Finance and Accounting, Entrepreneurship, Management, Finance and Banking, Marketing, International Business, IT Business
Study specialization
Marketing
Academic title abbreviation
bacc.
Genre
undergraduate thesis
Language
Croatian
Defense date
2017-09-28
Parallel keywords (Croatian)
analiza okoline poduzeća
SWOT
TOWS
konkurentske prednosti
konkurentske strategije
Porterov model 5 sila
Resource type
text
Access condition
No public access
Terms of use
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:195090
Committer
Draženka Šepić