master's thesis
The effect of advertising on the decision to purchase shown on the example of Radio Terezija

Danijela Vusić (2018)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Vusić, D. (2018). Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606

Vusić, Danijela. "Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606

Vusić, Danijela. "Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606

Vusić, D. (2018). 'Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 21 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606

Vusić D. Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2019 March 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606

D. Vusić, "Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606