prikaz prve stranice dokumenta Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača

Slavić, Viktor (2019)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Slavić, V. (2019). Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić, Viktor. "Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić, Viktor. "Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić, V. (2019). 'Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 03 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić V. Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2020 July 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

V. Slavić, "Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Islandora Bookmark - Please login to use this feature