master's thesis
Co-creation of value for consumers on business market

Martina Glavina (2017)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Glavina, M. (2017). Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

Glavina, Martina. "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

Glavina, Martina. "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

Glavina, M. (2017). 'Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

Glavina M. Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

M. Glavina, "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684