master's thesis
Influence of peraved price and quality in buying counterfited goods

Valentino Bajčić (2017)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Bajčić, V. (2017). Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912

Bajčić, Valentino. "Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912

Bajčić, Valentino. "Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912

Bajčić, V. (2017). 'Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 25 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912

Bajčić V. Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2019 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912

V. Bajčić, "Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:458912