master's thesis
The influence of product characteristies and promotion on brand imape and buying decision

Dora Perčić (2017)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Perčić, D. (2017). Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512

Perčić, Dora. "Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512

Perčić, Dora. "Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512

Perčić, D. (2017). 'Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 24 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512

Perčić D. Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2019 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512

D. Perčić, "Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512