professional thesis
Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika

Maša Margan Vunić (2017)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Margan Vunić, M. (2017). Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić, Maša. "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić, Maša. "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić, M. (2017). 'Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

Margan Vunić M. Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2019 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364

M. Margan Vunić, "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364