master's thesis
Deciding on shopping based on social network promotion

Anja Budimir (2017)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Budimir, A. (2017). Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

Budimir, Anja. "Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

Budimir, Anja. "Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

Budimir, A. (2017). 'Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

Budimir A. Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

A. Budimir, "Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898