No public access
professional thesis
Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje

Kristina Pilko Demirkiran (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Pilko Demirkiran, K. (2016). Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran, Kristina. "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran, Kristina. "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran, K. (2016). 'Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 20 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran K. Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

K. Pilko Demirkiran, "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814