master's thesis
Quality management in a hotel company from the users perspective

Suzana Dorić (2017)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Dorić, S. (2017). Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816

Dorić, Suzana. "Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816

Dorić, Suzana. "Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816

Dorić, S. (2017). 'Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 25 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816

Dorić S. Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2019 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816

S. Dorić, "Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816