master's thesis
STRATEŠKI MARKETING PLAN TURIZMA U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE
Diplomski rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2017. urn:nbn:hr:124:924541

Rogošić, Sonja
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Rogošić, S. (2017). STRATEŠKI MARKETING PLAN TURIZMA U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924541

Rogošić, Sonja. "STRATEŠKI MARKETING PLAN TURIZMA U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924541

Rogošić, Sonja. "STRATEŠKI MARKETING PLAN TURIZMA U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924541

Rogošić, S. (2017). 'STRATEŠKI MARKETING PLAN TURIZMA U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924541

Rogošić S. STRATEŠKI MARKETING PLAN TURIZMA U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924541

S. Rogošić, "STRATEŠKI MARKETING PLAN TURIZMA U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924541

Please login to the repository to save this object to your list.