master's thesis
Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2017. urn:nbn:hr:124:652186

Uvodić, Anđela
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Uvodić, A. (2017). Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

Uvodić, Anđela. "Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

Uvodić, Anđela. "Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

Uvodić, A. (2017). 'Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

Uvodić A. Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

A. Uvodić, "Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

Please login to the repository to save this object to your list.