master's thesis
Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2017. urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić, Jerko
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Glavinić, J. (2017). Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić, Jerko. "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić, Jerko. "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić, J. (2017). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić J. Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

J. Glavinić, "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Please login to the repository to save this object to your list.