master's thesis
VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE)

Martina Topić (2017)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Topić, M. (2017). VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE) : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:365354

Topić, Martina. "VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE) : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:365354

Topić, Martina. "VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE) : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:365354

Topić, M. (2017). 'VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE) : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 20 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:365354

Topić M. VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE) : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2019 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:365354

M. Topić, "VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE) : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:365354