Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. urn:nbn:hr:148:006583
Cvijanović, Katarina
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Cvijanović, K. (2023). Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583
Cvijanović, Katarina. "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583
Cvijanović, Katarina. "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583
Cvijanović, K. (2023). 'Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583
Cvijanović K. Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2025 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583
K. Cvijanović, "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583