Istraživanje uloge TikToka, kod pripadnika generacije Z, pri kupovini kozmetičkih proizvoda
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:237567
Horvat, Nives
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Horvat, N. (2024). Istraživanje uloge TikToka, kod pripadnika generacije Z, pri kupovini kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237567
Horvat, Nives. "Istraživanje uloge TikToka, kod pripadnika generacije Z, pri kupovini kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237567
Horvat, Nives. "Istraživanje uloge TikToka, kod pripadnika generacije Z, pri kupovini kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237567
Horvat, N. (2024). 'Istraživanje uloge TikToka, kod pripadnika generacije Z, pri kupovini kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237567
Horvat N. Istraživanje uloge TikToka, kod pripadnika generacije Z, pri kupovini kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 March 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237567
N. Horvat, "Istraživanje uloge TikToka, kod pripadnika generacije Z, pri kupovini kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237567