prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:418172

University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Stjepić, A. M. (2016). Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić, Ana Marija. "Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić, Ana Marija. "Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić, A. M. (2016). 'Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić AM. Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

A. M. Stjepić, "Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Please login to the repository to save this object to your list.