professional thesis
Peer mediated instructions and intervention (PMII) for preschool children with development disabilities

Kristina Bašić (2017)
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document...

Bašić, K. (2017). Vršnjačka potpora kao oblike intervencije kod djece s teškoćama u razvoju (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:559697

Bašić, Kristina. "Vršnjačka potpora kao oblike intervencije kod djece s teškoćama u razvoju." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:559697

Bašić, Kristina. "Vršnjačka potpora kao oblike intervencije kod djece s teškoćama u razvoju." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:559697

Bašić, K. (2017). 'Vršnjačka potpora kao oblike intervencije kod djece s teškoćama u razvoju', Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 22 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:559697

Bašić K. Vršnjačka potpora kao oblike intervencije kod djece s teškoćama u razvoju [Professional thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2017 [cited 2019 April 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:559697

K. Bašić, "Vršnjačka potpora kao oblike intervencije kod djece s teškoćama u razvoju", Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:559697